närhet.

Jag var tillsammans med en killa i två och ett halvt år, det är ju lixom de åren av mitt liv som jag minns lixom. Det är närheten man saknar nu, någon att bara prata med i telefon om kvällarna, någon att kolla på film med, att mysa med, att brottas med haha, någon som bara finns där och verkligen älskar en. Jag vet att vi inte skulle funka igen men det är närheten man saknar. Närheten och att någon verkligen älskar en. Jag känner mig uttråkad, det händer inget roligt i mitt liv, det känns som att ingen vill ha mig typ. Men om man tänker efter, vill jag ha någon? Jag intalar mig själv hela tiden att Nej, jag vill inte ha något förhållande, jag har inte tid, lixom jag rider 5 dagar i veckan, resten av tiden är jag med vänner eller pluggar typ. Men det är fortfarande närheten man saknar. Men jag ska bevisa för mig själv att man kan vara lycklig utan den där närheten, utan någon som säger att den älskar mig, utan någon att sova tillsammans med varje natt eller att dela sin vardag med.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3!

2010-11-07 @ 13:33:03
URL: http://jmjw.blogg.se/
Postat av: Johanna Världens Bästa Carlsson

Älskar dej Eliin! <3

2010-11-07 @ 16:06:12
URL: http://annahojcarlsson.blogg.se/
Postat av: elinwinberg

Aw <3

2010-11-07 @ 21:10:22
URL: http://elinwinberg.blogg.se/
Postat av: JENNIFER

Sv: Du skrev att du känner att du kan ha minst lika roligt utan alkohol..? Vänta kan du? Varför dricker du isåfall? Vilken normal människa som helst skulle välja att tjäna på nånting som har samma effekt, vilket du gör om du inte dricker - du sparar pengar, & är god mot hälsan & mår även bra dagen efter. Det är som att jag skulle välja att köpa godis för 10.90 istället för att köpa samma godis för 4.90.. förstår du vad jag menar? Dåligt exempel man aja.

Om du nu alltså kan ha minst lika roligt.. Men jag tvivlar på att du har det om du väljer att dricka alkohol som inte tjänar något till.



Sen skrev jag i mitt inlägg att alla inte ångrar sig..

& tror du att jag kommer känna på min dödsbädd att "fan varför var jag inte ute & härjade medans jag kunde?", jag är ju ute & härjar & har kul hela dagarna & jag minns alla dagar jag har varit ute & "härjat" så jag ser inget dåligt med att inte dricka. Mitt inlägg handlar om hur jag mår lika bra & har lika kul utan alkoholen inblandad i mitt liv & tycker lite synd om dom som inte gör det.

Jag tycker också att det är omoget att gå emot våra lagar. Jag tror vi har lagarna av anledningar.

Men sån är jag, jag är lite för ordningsam kanske? Jag vet inte.. Jag säger inte att jag aldrig går emot lagar & jag säger inte att det är fel att dricka, inlägget var riktat mot mig då jag funderade på om jag verkligen är så klok & kan ha så kul utan alkohol? Eller har dom som dricker roligare?

Jag vet inte? JAG har i alla fall inte roligare med alkohol i kroppen.

Men jag kan tänka mig att folk som är lite blyga eller har svårt att säga vad dom tycker får en chans till det med alkohol i kroppen.



Allt jag skrev nu var inte riktat mot dig, bara så du vet. Jag vill inte låta typ kaxig? för det var inte min mening.

Men jag förstår hur du tänker också..

<3<3

2010-11-08 @ 10:06:04
URL: http://jmjw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0