Tänder

Igår tänkte jag, vad kan stoppa mig nu?
Jag kände mig verkligen glad, det var soligt ute, jag såg vad mycket snö som smällt, jag tänkte på alla mina underbara vänner (ta åt er, jag älskar er). Så jag kände mig alldeles lycklig.
Men jag har kommit på vad som kan stoppa mig.. Mina visdomständer kom på att de ville förstöra allting, Tandjävlar. De växer upp nu.. Och det gör ont så jag kan inte beskriva.. Jag har ont i hela huvudet och jag kan bara äta flytande föda. Har tagit ipren så det känns lite bättre, men det gör fortfarande ont :(
Tog en drick yoghurt till middag, men det var asgod så det gör väl inte så jätte mycket.. Klämde i mig en macka också, men aj så ont det gjorde. Var tvungen att klaga lite. Men som jag sa, all kärlek till mina vänner <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ååh stackars dej Elin!<3 Älskar dej, all kärlerk till DIG!<3

2010-04-02 @ 19:27:08
URL: http://annahojcarlsson.blogg.se/
Postat av: JENWI

Allt kommer ordna sig med tänderna vännen, när dom vuxit fram & den sen satt i tandställningen & allt & allt är över kommer du kunna gå runt med världens finaste leende ju ;)

Fast du har ett jättefint leende nu med såklat, men du förstår mig :)



Älskar dig vännen,

trots allt.

Att vara osams med dig är bland det värsta som kan hända mig.



jag älskar dig.

för den tid vi har gått igenom.

för allt.

för alltid.

<3

2010-04-02 @ 22:49:29
URL: http://jenwi.blogg.se/
Postat av: Emma Carlsson

åh dumma tänder dåh! :( du får ta och skälla på dem från mig! hoppas det går över snart! <33 önska att jag kunde trolla bort din smärta men nej här finns ingen magi :/



älskar dig vännen du betyder MASSOR! <33 måste vara pronto för det var så galet länge sen! <33



puss på dej gulligaste unge!<3

2010-04-03 @ 10:24:36
Postat av: BUOYANT

HAHA inte jag heller xD :D

2010-04-08 @ 14:32:02
URL: http://buoyant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0