Somehow i got caught up in between

Från och med skyller jag mig själv för alla gånger jag gråtit. Jag får skylla mig själv att jag vill ha det som inte är bra för mig. Jag får skylla mig själv att mina föräldrar har blivit arga på mig när jag gör dumma saker, jag får skylla mig själv när jag klantar till allt hela tiden, och jag får skylla mig själv att jag har blivit sårad tusen gånger om av samma person och jag får skyller mig själv att jag bara söker mig till fel personer. Men man måste våga satsa för att vinna. Och kanske i framtiden så har jag glömt allt dåligt jag gjort, på de jag sårade och på de som sårade mig. Kanske kommer jag bara ihåg att jag var ung och gjorde precis om jag ville? Time will see

Kommentarer
Postat av: Johanna

<3

2010-08-13 @ 20:30:09
URL: http://annahojcarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Glöm aldrig att du blir starkare & starkare för varje snedsteg här i livet. & att det finns något positivt i allt negativt!

2010-08-15 @ 10:53:33
Postat av: Emma Carlsson

<33 älskar dig du e grym!

2010-08-17 @ 21:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0